za 08 jun

Doorn

Water dag van de bewegingsagoog

Tijd en locatie

08 jun 2024, 13:00 – 17:00

Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

Gasten

Over het evenement

🌊🌟 Ontdek de kracht van water: Bewegingsagoog Water Dag op 8 juni 2024! 🌟🌊

Hallo Bewegingsagogen,

We kunnen bijna niet wachten om jullie te verwelkomen op onze bijzondere Bewegingsagoog Water Dag op 8 juni 2024! Het wordt een middag vol verfrissende workshops waarin we samen de kracht van water zullen verkennen.

Workshops:

🔹 Floatsation: Ervaar een uniek product in Nederland dat het plezier van zwemmen naar een hoger niveau tilt! Laat jezelf zonder hulpmiddelen zoals zwemkragen of bandjes drijven op onze speciale matten en buis. Floatsation biedt comfort, ondersteuning en een vrolijke ervaring voor iedereen, van kinderen tot ouderen, met en zonder beperking. Ontdek hoe deze matten je lichaam precies omarmen en een zéér prettige ervaring bieden terwijl je rustig door het water drijft.

🔹 Watsu: Stap in een wereld van diepe ontspanning met Watsu, een massage- en therapie techniek gebaseerd op Zen Shiatsu. Laat jezelf leiden door zachte bewegingen, uitrekkingen en wiegen in warm water. Ervaar hoe stress vermindert, ontspanning en slaap bevorderd worden, en mobiliteit en bloedsomloop verbeteren. Laat de verbinding tussen water en de oorsprong van het leven je meenemen naar een diepe staat van welzijn en vrede.

Locatie en details:

📍 Datum: 8 juni 2024

🕐 Tijd: 13:00-17:00

🏊‍♀️ Locatie: Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

We kijken er enorm naar uit om deze onvergetelijke ervaring met jullie te delen.

Mis het niet!

Met Moverende groeten,