Voordelen voor leden

Als lid krijg je exclusieve toegang, kortingen en invloed door input.

Exclusieve toegang wordt aangeboden door de backpage van de website van de vakvereniging. Hier krijg je met jouw lidmaatschapsnummer en wachtwoord toegang tot artikelen, kortingscodes en hét web platform voor bewegingsagogie Nederland. Hier stel je vragen aan collega’s en stap je in discussies over bijvoorbeeld toepasbaarheid van methodieken.

Wij leggen contact met aanbieders van scholingen en sportmateriaal. Met hen maken wij samenwerkingsafspraken zodat wij de leden kortingen kunnen aanbieden op de producten van de aanbieder. Kortingscodes worden vermeld op de backpage van de vakvereniging. Voor alle producten die Movere zelf aanbiedt, geldt een regulier tarief en een lidmaatschapstarief. Op deze manier bieden wij leden de mogelijkheid de kosten van lidmaatschap terug te verdienen in prijsreductie op andere activiteiten.

Leden wordt gevraagd input te leveren. Wanneer bewegingsagogie jou aan het hart gaat, geven wij jou de mogelijkheid mee te beslissen en mee te denken in een project of proces. Zo willen wij mét jou en vóór jou werken aan de toekomst voor de bewegingsagoog.

Lid worden kan voor 75 euro per jaar. Een lidmaatschap is persoonlijk, niet overdraagbaar en het is niet mogelijk om per organisatie in te schrijven.

Lid worden van Movere?

• Lidmaatschap Movere

• Korting op scholing, materiaal en evenementen
    • Exclusieve toegang tot belangrijke documenten